Românii consideră grija față de angajați, clădirile verzi și sustenabilitatea digitală ca cele mai importante principii de ESG pentru companii

Românii consideră grija față de angajați, clădirile verzi, sustenabilitatea digitală și implicarea în comunitate ca fiind cele mai importante principii de responsabilitate socială și ecologică pe care companiile ar trebui să le aplice în munca lor, conform unui studiu Reveal Marketing Research.

Aproximativ 77% dintre respondenți consideră că grija față de angajați, prin prioritizarea acestora și promovarea diversității și a incluziunii, este cel mai important principiu în munca companiilor prezente în comunitate, în timp ce pe locul al doilea se află sustenabilitatea digitală, clădirile verzi și implicarea în comunitate (74%). Pe ultimul loc se află măsurile de educație și creștere a conștientizării în rândul angajaților și a publicului (73%) și politica de zero emisii, care presupune tehnologii prietenoase cu mediul și un lanț de aprovizionare cu practici etice și sustenabile (72%).

Majoritatea respondenților sunt de acord că nu sunt luate suficiente măsuri pentru niciunul dintre aceste principii, considerând că sustenabilitatea în domeniul digital este principiul unde sunt luate cele mai multe măsuri (15%), iar cele mai puține măsuri sunt luate când vine vorba de grija față de angajați, măsuri de educație și implicarea în comunitate (13%). 

Sustenabilitatea digitală, care presupune securitatea datelor și politici de confidențialitate, este un principiu important în special pentru familiile moderne (76%) și oamenii necăsătoriți (76%), în timp ce Generația Z și familiile tradiționale acordă cea mai puțină importanță acestui principiu (72%). Cu toate acestea, familiile tradiționale (19%) și Generația Z (18%) consideră că în acest domeniu sunt luate cele mai multe măsuri de implicare din partea companiilor.

Aceasta este cea de a doua ediție a studiului Reveal Marketing Research despre percepțiile, atitudinile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate. Cercetarea s-a desfăşurat online în luna august pe un eșantion de 1.015 de respondenți, cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eșantionare pentru targetul general este +/-3,1% la un nivel de încredere de 95%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *