Photo 46915106 © Jarretera | Dreamstime.com

DHL reduce emisiile de carbon ale transportului de marfă din Formula 1 cu o medie de 83%

DHL și Formula 1 au anunțat că noua flotă de camioane care funcționează pe bază de biocombustibil a redus emisiile de dioxid de carbon cu o medie de 83% față de camioanele pe motorină. Aceste camioane și-au făcut debutul la etapa europeană a Campionatului Mondial de Formula 1 FIA 2023, potrivit ESG News.

Pe parcursul celor nouă etape europene, cele 18 noi camioane au fost alimentate cu combustibil HVO100 drop-in (ulei vegetal hidrotratat) și au parcurs peste 10.600 km, transportând în medie 300 de tone de marfă pe cursă. Aceste camioane au fost vitale pentru livrarea evenimentelor din Europa, care s-au încheiat la Monza (Italia) luna trecută.

„Introducerea celor 18 camioane alimentate cu biocombustibil în acest sezon marchează un pas important către un viitor mai sustenabil atât pentru Formula 1, cât și pentru DHL. Atingerea unei reduceri medii de 83% este o realizare remarcabilă și suntem foarte mândri de ea. În calitate de partener logistic oficial al Formulei 1 și de lider în domeniul logisticii ecologice, suntem încântați să contribuim la obiectivele de sustenabilitate ale Formulei 1”, a declarat Paul Fowler, șeful DHL Motorsports Logistics.

Parteneriatul dintre Formula 1 și DHL utilizează cele mai recente tehnologii și noi metode de lucru pentru a asigura desfășurarea evenimentelor într-un mod mai sustenabil. Utilizarea biocombustibilului va continua în 2024 și dincolo de această dată, iar datele din această vară vor oferi o perspectivă neprețuită în timp ce Formula 1 și DHL explorează alte oportunități și inovații sustenabile pe măsură ce Formula 1 se îndreaptă spre a fi Net Zero până în 2030.

„Este minunat să vedem cum operațiunile noastre logistice se pot transforma pentru a ne atinge obiectivul Net Zero până în 2030. Reduceri precum cea de 83% cu utilizarea camioanelor alimentate cu biocombustibil oferă o platformă fantastică pe care să ne bazăm, pe care o vom analiza și apoi vom continua să o realizăm în sezonul nostru 2024, asigurându-ne că aceste economii trec de la o singură inițiativă la reduceri de emisii de carbon ca de obicei. Transportul și logistica reprezintă o parte semnificativă a amprentei de carbon în sportul nostru și este esențial să avem parteneri cu aceeași viziune, precum DHL, care se angajează să lucreze cu noi pentru a reduce aceste emisii și pentru a ne ajuta să ne atingem obiectivul Net Zero”, a declarat Ellen Jones, șefa departamentului de mediu, social și guvernanță din cadrul Formulei 1.

Camioanele alimentate cu biocombustibil mențin același nivel de performanță în ceea ce privește capacitatea de încărcare și distanța de deplasare ca și omologii lor diesel, iar toate camioanele din flota DHL sunt echipate cu GPS pentru a monitoriza consumul de combustibil și a optimiza rutele mai eficiente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *