Firma globală de servicii profesionale Deloitte, furnizorul de soluții CRM Salesforce și gigantul în telecomunicații AT&T au anunțat joi o nouă colaborare menită să ajute organizațiile să colecteze și să gestioneze datele ESG folosind o abordare bazată pe conectivitate, alimentată de Internet of Things (IoT), scrie ESG Today.
Potrivit lui Luis Galito, director al Deloitte Consulting, noua abordare urmărește să abordeze dificultățile cu care se confruntă companiile în ceea ce privește colectarea datelor ESG în întregul lanț valoric, în condițiile în care acestea se confruntă cu o presiune tot mai mare din partea autorităților de reglementare pentru a raporta progresele înregistrate în materie de sustenabilitate.
Galito a declarat: „Credem că organizațiile pot rezolva această provocare profitând de combinația unică de expertiză în domeniul sustenabilității, de cunoștințele profunde din industrie și de tehnologiile inovatoare pe care Deloitte, AT&T și Salesforce le oferă împreună. Cu o înțelegere holistică a diferitelor reglementări specifice, putem ajuta clienții noștri să stabilească o abordare orientată spre scop, axată pe rezultate și să le permitem părților interesate să beneficieze de transparență în ceea ce privește progresul față de obiectivele lor axate pe sustenabilitate.”
Noua colaborare reunește soluțiile de gestionare a activelor de la AT&T, care oferă conectivitate directă la sursele de emisii ale organizațiilor, inclusiv la activele staționare și mobile, cu soluția de gestionare a sustenabilității de la Deloitte, Sustainability 360, care este alimentată de platforma de emisii și de date ESG a Salesforce, Net Zero Cloud.
Potrivit companiilor, combinarea conectivității directe la sursele de emisii cu soluțiile de gestionare a sustenabilității va permite organizațiilor să reducă colectarea manuală a datelor și să îmbunătățească integritatea datelor ESG în rapoarte și comunicări, precum și să accelereze identificarea oportunităților de îmbunătățire a sustenabilității și gestionarea riscurilor emergente.
Suzanne DiBianca, EVP și Chief Impact Officer la Salesforce, a declarat: „Pentru a schimba traiectoria actuală a climei, organizațiile trebuie să colaboreze pentru a oferi noi soluții climatice. De aceea, suntem încântați să ne alăturăm AT&T și Deloitte pentru a simplifica modul în care organizațiile colectează date ESG din toate operațiunile lor. Combinația de tehnologii, inclusiv AI, de la AT&T, Deloitte și Salesforce Net Zero Cloud este un bun exemplu al inovației necesare pentru a crea schimbări durabile pe termen scurt pentru planeta noastră.”
Companiile au adăugat că această colaborare se va baza, de asemenea, pe angajamentele asumate de Deloitte și Salesforce în cadrul inițiativei Connected Climate Initiative a AT&T. Lansată în 2021, inițiativa își propune să reducă 1 miliard de tone metrice de emisii de gaze cu efect de seră (GES) până în 2035, prin colaborări cu companii din domeniul tehnologiei, al infrastructurii digitale și al energiei, universități și alte organizații pentru a oferi soluții climatice bazate pe bandă largă la scară globală.
Charlene Lake, Chief Sustainability Officer și Senior Vice President of Corporate Responsibility and ESG la AT&T, a declarat: „Integrarea conectivității IoT cu urmărirea emisiilor oferă întreprinderilor noi perspective și capacități extraordinare pentru a realiza reduceri semnificative ale emisiilor. Este exact tipul de inovație colaborativă pe care Inițiativa AT&T Connected Climate Initiative aspiră să o ofere în timp ce ne ajutăm clienții noștri din mediul de afaceri să reducă 1 gigaton de emisii de GES până în 2035.”