Carrefour România arată că atins în 2022 o performanță non-financiară de 105%, în timp ce gradul de îndeplinire a obiectivelor asumate la nivel de grup este de 109%.
În raportul CSR, Carrefour spune că a economisit 16.390 de tone de ambalaje din 2017, până la finalul anului 2022 (din care 5.483 de tone în 2022). Carrefour a extins la nivel internațional măsurarea ratei de ambalaje reutilizabile, reciclabile sau compostabile. În Franța, Brazilia, Belgia și România, această rată a ajuns la 57% în 2022.
Emisiile de CO2 (scop 1 și 2), au fost reduse cu 29%, față de 2019 (-25% în 2022 vs. 2021). Grupul spune că are un avans în îndeplinirea planului privind ținta de reducere cu 50% în 2030 și -70% în 2040 (vs.2019), corespunzând unei traiectorii de 1,5 °C. Carrefour confirmă neutralitatea carbonului în magazine ca obiectiv (scop 1 și 2) până în 2040. Risipa alimentară a fost redusă cu 40% în 2022, comparativ cu 2016, în avans față de obiectivul de reducere cu 50% până în 2025 (față de 2016).
”Ne-am depășit anul trecut încă o dată obiectivele de CSR, cu o rată de realizare de 105% a Indicelui CSR și Tranziția Alimentară și a realizat progrese semnificative în arii precum: ambalaje, climat și deșeuri, tranziție alimentară și parteneri, resurse umane. Toate acestea vor fi detaliate în raport și rămân ca un angajament că vom încerca să fim mai buni de la an la an”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.