Photo 120307941 / Agriculture © Krisana Antharith | Dreamstime.com

Agroland Agribusiness mizează în acest an pe creșterea vânzărilor cu 30%

Agroland Agribusiness, subsidiara Agroland Business System specializată în vânzarea de inputuri agricole, aceasta estimează pentru 2023 vânzări nete în valoare de 81,8 milioane de lei, în creștere cu 29% în comparație cu anul 2022, și un profit net de 3,2 milioane de lei, un plus de 36% față de anul anterior.

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, care deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, vizează pentru anul 2023, la nivel consolidat, vânzări nete în valoare de 329,7 milioane de lei, o creștere de 17% față de rezultatul obținut în 2022, și un profit net de 11,1 milioane de lei, o majorare de 237% în comparație cu cel înregistrat în anul precedent.

„Anul trecut a reprezentat pentru noi trecerea la un nivel superior, manifestată prin creșterea organică și diversificarea surselor de venit tradiționale, toate acestea în ciuda unui context dificil, în care am gestionat situații cu care nu ne mai confruntasem până la acel moment. Pentru 2023, ne propunem menținerea trendului ascendent al rezultatelor noastre, prin dezvoltarea în continuare a liniei de produse proprii, astfel încât să le putem oferi clienților alternative calitative la opțiunile existente deja pe piață pentru a crește gradul de fidelizare. De asemenea, intenționăm să ne mărim echipele departamentelor de Vânzări și Trading, prin atragerea de profesioniști care să continue dezvoltarea companiei”, a afirmat Florin Radu, director general al Agroland Agribusiness.

Agroland Agribusiness a înregistrat în 2022 venituri din exploatare de 63,5 milioane de lei, o majorare cu 97%, în timp ce rezultatul net a fost de 2,3 milioane de lei, în creștere cu 4% față de anul 2021.

Agroland Agribusiness este o companie antreprenorială românească, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură. Compania activează în acest moment în zona de Sud a țării, respectiv în județele Dolj, Olt, Mehedinți, Argeș, Teleorman, Vâlcea, Gorj, Dâmbovița, Ilfov, Ialomița, Călărași, Tulcea, Brăila și Constanța. Principalele inputuri agricole comercializate de Agroland Agribusiness sunt fertilizanții, pesticidele, semințele și combustibilii, astfel, compania comercializează întregul set de inputuri necesare fermierilor.

În plan secundar, Agroland Agribusiness este implicată și în trading-ul cu cereale, activitate prin care achiziționează cereale de la fermieri și le valorifică către traderii mari care operează doar în puncte fixe sau doar în porturi. Astfel, Agroland Agribusiness operează ca un furnizor pentru fermieri, atât prin inputurile pe care le comercializează, dar și ca potențial cumpărător al culturilor fermierilor. Acțiunile Agroland Agribusiness sunt listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București începând cu data de 15 iunie 2021 sub simbolul AAB.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *