Foto: Vodafone România

Vodafone România va reamenaja eco-friendly toate magazinele sale în următorii doi ani

Vodafone a lansat primul magazin EasyTech marcând, astfel, începutul unei noi etape din procesul de transformare într-o companie de tehnologie, care presupune regândirea experienței oferite clienților în întregul lanț de retail. Reamenajarea va fi făcută eco-friendly din materiale reciclate și consum redus de resurse.

Magazinul este situat la partenerul clădirii Magheru One de pe Bulevardul Gheorghe Magheru din București, iar conceptul pe care se bazează  presupune, pe lângă soluții și game extinse de produse, o experiență îmbunătățită pentru clienți.

Din perspectiva elementelor de design, noutatea este dată de plafonul decorat cu material textil reciclat, ce imită undele sonore din conversațiile telefonice. Materialul este ignifug și are o capacitate mare de absorbție acustică. Un alt element de noutate este și peretele din plante naturale, stabilizate, pentru a asigura o ambianță agreabilă.

În reamenajarea întregii rețele, sistemul de iluminare este bazat pe tehnologie LED pentru un consum de energie redus, iar cantitatea de hârtie folosită va fi și ea diminuată prin încurajarea folosirii facturilor și a contractelor în format digital, a semnăturii digitale și a sistemului digitalizat de afișare a ofertelor. În continuarea programului de colectare și reciclare a deșeurilor electronice, clienții sunt încurajați să aducă în magazinele Vodafone telefoane, baterii și dispozitive electronice  pe care nu le mai folosesc. 

„Cu Vodafone EasyTech vrem să oferim acces la tehnologie ușor de găsit, ușor de plătit, ușor de folosit tuturor românilor. Primul magazin EasyTech aduce o experiență pe care ne-o dorim cât mai plăcută și utilă pentru clienții care au nevoie să vadă, să întrebe, să testeze produsul, beneficiind de consultanță din partea TechXpertului Vodafone, înainte de a se decide asupra achiziției. Ne propunem ca în maximum doi ani de zile toate magazinele noastre să treacă prin acest proces de transformare astfel încât să poată beneficia de produsele și serviciile EasyTech cât mai mulți clienți”, a declarat Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone România. 

Următorul magazin ce va fi reamenajat după noul concept va fi tot în București și urmează să fie inaugurat tot luna aceasta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *