Vânzările de pesticide ale Agroland Agribusiness, companie antreprenorială românească, parte a grupului Agroland, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură, au înregistrat un avans de 16% în primele nouă luni față de aceeași perioadă din 2022, la 13,5 milioane de lei.
În același timp, vânzările la fertilizanți au scăzut cu 52% în comparație cu primele nouă luni ale anului precedent, ajungând la 11,5 milioane de lei, achiziția acestora fiind limitată de lichiditatea scăzută a fermierilor. Semințele input au generat venituri de 9 milioane de lei, o majorare cu 14%, în timp ce vânzările de combustibil input au scăzut cu 4%, până la 297 de mii de lei.
În total, venituri companiei din exploatare au fost de 46,3 milioane de lei în primele nouă luni din 2023, o scădere cu 10% față de perioada similară a anului trecut, EBITDA de 2,9 milioane de lei, o scădere de 9%, și un profit net de 1,3 milioane de lei, o micșorare cu 22% comparativ cu aceeași perioadă din 2022.
Agroland Agribusiness este o companie antreprenorială românească, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură. Compania activează în acest moment în zona de Sud a țării, respectiv în județele Dolj, Olt, Mehedinți, Argeș, Teleorman, Vâlcea, Gorj, Dâmbovița, Ilfov, Ialomița, Călărași, Tulcea, Brăila și Constanța. Principalele inputuri agricole comercializate de Agroland Agribusiness sunt fertilizanții, pesticidele, semințele și combustibilii.