Autoritatea britanică pentru concurență și piețe (CMA) a anunțat că a lansat oficial o investigație în cazul Unilever, în care examinează declarațiile ecologice ale gigantului mondial, după ce o analiză inițială a dezvăluit „o serie de practici îngrijorătoare”, conform cărora compania ar putea supraestima atributele ecologice ale unora dintre produsele sale, scrie ESG Today.
Compania s-a declarat „surprinsă și dezamăgită” de acest anunț și a adăugat că a respins faptul că afirmațiile companiei „sunt în vreun fel înșelătoare”.
CMA a declarat că investigația sa face parte dintr-o investigație mai amplă privind practicile de „greenwashing”, care urmărește să afle dacă consumatorii sunt induși în eroare de afirmațiile privind durabilitatea în comercializarea produselor și serviciilor.
Autoritatea de reglementare a mai spus că „culorile și imaginile” folosite de Unilever „pot crea impresia generală că unele produse sunt mai ecologice decât sunt în realitate”.
Foto: ID 229119874 © Oleksandra Troian | Dreamstime.com