Photo 200450904 © Wirestock | Dreamstime.com

Ultimii pași pentru debutul SGR: campania media pentru a explica programul

RetuRO, compania care administrează Sistemul Garanție-Returnare (SGR) a lansat o campanie media extinsă cu scopul de a informa cât mai bine consumatorii și de a le explica importanța și beneficiile acestui program, care va fi lansat pe 30 noiembrie. 

Campania de informare „Hora Reciclării” detaliază pașii pe care românii trebuie să-i urmeze în procesul de returnare al ambalajelor și de recuperare a garanției și va fi urmată de lansarea efectivă a Sistemului Garanție-Returnare.

„Pe măsură ce ambalajele pentru băuturi cu logo SGR vor ajunge progresiv pe rafturile a aproape 80.000 de comercianți, în următoarele luni ale anului 2024, ne vom concentra pe creșterea conștientizării și pe o înțelegere solidă a modului în care funcționează Sistemul de Garanție Returnare”, a declarat Gemma Webb, CEO și Președinte al Directoratului RetuRO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *