Lidl a anunțat astăzi că intenționează să renunțe la etichetele cu ”Consumați până la data de” în favoarea expresiei „a se consuma de preferință înainte de” pe produsele de lapte și iaurt de marcă proprie vândute în Marea Britanie, într-un efort de a ajuta clienții să reducă risipa de alimente acasă, potrivit Daily Mail.
Retailerul se alătura altor supermarketuri din Marea Britanie care face această schimbare, respectiv Sainsbury’s, Co-op, Asda, Waitrose, Morrisons, M&S și Aldi, care au anunțat schimbări similare în ultimele luni.
De asemenea, măsura vine să completeze acțiunile deja întreprinse de Lidl pentru a aborda problema risipei alimentare, inclusiv cutiile Too Good to Waste, care ajută la reducerea risipei alimentare cu aproximativ 17.000 de tone în fiecare an prin vânzarea a 5 kg de fructe și legume excedentare pentru numai 1,50 lire sterline.
Foto: 288517631 © Tanya Keisha | Dreamstime.com