Reclamele pentru Air France, Lufthansa și Etihad au fost interzise pentru inducerea în eroare a consumatorilor cu privire la impactul companiilor aeriene asupra mediului, anunță BBC.
Spotul publicitar al Air France spunea că „se angajează să protejeze mediul înconjurător”, iar Lufthansa îi îndemna pe pasageri să „zboare mai sustenabil”. Reclama Etihad folosea cuvintele „promovarea mediului”. Dar, Autoritatea pentru Standardele de Publicitate (ASA) din Marea Britanie a hotărât că reclamele nu au arătat impactul pe care îl au companiile aeriene asupra schimbărilor climatice.
Lufthansa și Etihad au retras reclamele.
ASA a declarat că Air France nu a oferit un „răspuns substanțial” la investigațiile sale. Aceasta nu a răspuns la solicitarea BBC de a comenta. Autoritatea de supraveghere a publicității a declarat că, prin afirmația că Air France le permite oamenilor să „călătorească mai bine și în mod durabil”, clienții vor crede că această companie aeriană oferă o modalitate durabilă și ecologică de a călători cu avionul, ceea ce nu este adevărat.
ASA investighează reclamele companiilor pe care le suspectează de exagerarea caracterului lor ecologic, cunoscută sub numele de „corporate greenwashing”.
Foto: ID 137385485 © Gilles Bizet | Dreamstime.com