Range Rover anunță că deschide lista de așteptare pentru primul său model, înainte de oferirea posibilității de a comanda oficial SUV-ul.
Primul vehicul la scară reală a fost realizat după un an de dezvoltare virtuală, în care s-a pus accentul pe robustețea caroseriei, analiza sistemelor integrate care iau în calcul solicitarea șasiului, precum și traversarea vadurilor cu o viteză de 50 km/h. A demarat testarea rutieră la nivel global, din Suedia până în Dubai, la temperaturi cuprinse între -40 °C și +50 °C.
Urmează testarea în regim real a prototipului, iar inginerii au ca obiectiv ”crearea celui mai silențios și mai rafinat model Range Rover de până acum”. Programul de testare în regim real a fost adaptat pentru primul model Range Rover 100% electric, pentru a asigura fiabilitatea sistemului de propulsie electrică, durabilitatea bateriei, integritatea șasiului și teste dinamice pentru funcționarea în condiții extreme de temperatură. Arhitectura de 800V va permite încărcarea rapidă la stațiile publice
Noul Range Rover Electric va fi proiectat și fabricat în Regatul Unit, pe platforma Modular Longitudinal Architecture (MLA – arhitectură longitudinală modulară), la fabrica de la Solihull, alături de alte modele Range Rover hybrid și plug-in hybrid. Pentru prima dată, bateriile și unitățile electrice de propulsie (EDU) vor fi construite și asamblate la noul centrul de producție pentru propulsoare electrice de la Wolverhampton, Regatul Unit, în vederea îndeplinirii obiectivului zero emisii de carbon, stabilit de Range Rover pentru 2039.
Foto: 137453141 © Razihusin | Dreamstime.com