Aproape 200 de investitori și instituții financiare, cu active totale de aproape 24 de trilioane de dolari, s-au alăturat inițiativei Nature Action 100, și au lansat o campanie de implicare cu 100 de companii în ceea ce privește pierderile naturale, scrie ESG Today.
Campania are scopul să determine corporațiile, printre care se numără Amazon, McDonald’s, Nestlé, Walmart, să întreprindă acțiuni decisive împotriva pierderii biodiversității și degradării mediului,
Potrivit Nature Action 100, companiile au fost selectate dintre cele care au cel mai mare impact asupra naturii și pe baza capitalizării bursiere în cadrul sectoarelor cheie. Printre sectoarele-cheie vizate se numără biotehnologia și produsele farmaceutice, produsele chimice, bunurile de uz casnic și personal, comerțul cu amănuntul al bunurilor de consum, produsele alimentare, comerțul cu amănuntul al alimentelor și băuturilor, silvicultura și hârtia, precum și metalele și mineritul.
Adam Kanzer, Head of Stewardship, Americas, BNP Paribas Asset Management, a declarat: „În calitate de membru al Grupului de investitori care au lansat Nature Action 100, suntem mulțumiți și energizați de răspunsul puternic pe care l-am primit atât din partea managerilor de active, cât și a proprietarilor de active din întreaga lume. Credem că acest lucru transmite un semnal foarte puternic piețelor globale – trebuie să lucrăm împreună pentru a inversa riscul sistemic al pierderilor cauzate de natura. Avem un timp limitat, dar, lucrând împreună cu aceste 100 de companii, credem că putem face o diferență considerabilă. Adevărata muncă începe acum.”