Google încurajează industria să adopte practici durabile prin promovarea abordării și cunoștințelor sale. Gigantul tech a încheiat un parteneriat cu Drawdown Labs, un program al Project Drawdown, prin care va lansa un manual de marketing sustenabil cu sursă deschisă. Manualul, conceput pentru a încuraja inițiativele de sustenabilitate în întreaga industrie, subliniază responsabilitatea companiilor de a-și reduce contribuția la emisiile de carbon, potrivit ESG News.
Sustenabilitatea, un concept cu multiple fațete, variază în funcție de regiuni și culturi. Grupul de lucru al Google, alcătuit din membri din diverse țări, a recunoscut aceste nuanțe atunci când a elaborat playbook-ul. Folosindu-se de instrumente precum Google Trends, autorii au analizat schimbările culturale globale și tendințele de durată pentru a-și fundamenta strategiile de transmitere a mesajelor.
Pentru a completa manualul, Google a subliniat necesitatea de a reduce emisiile de dioxid de carbon în operațiunile de marketing de zi cu zi. O abordare implică limitarea deplasărilor pentru filmările la fața locului, reducând astfel amprenta de carbon. Google își propune să colaboreze cu organismele din industrie pentru a stabili standarde globale pentru calcularea emisiilor de carbon în publicitate.