Photo 41492814 © Nadeesha Gamage | Dreamstime.com

Google își lansează raportul de mediu 2023

Google a publicat Raportul de mediu 2023, în care prezintă modul în care îi încurajează pe indivizi să acționeze, colaborează cu partenerii și clienții săi și își desfășoară activitatea în mod durabil, scrie ESG News.

Pentru al șaselea an consecutiv, Google a egalat 100% din consumul său anual de electricitate la nivel global prin investiții în energie regenerabilă, un angajament menținut în ciuda operațiunilor sale în expansiune. În prezent, compania abordează provocarea reprezentată de disponibilitatea intermitentă a energiei regenerabile, urmărind să obțină o dependență neîntreruptă de energie fără emisii de carbon (CFE) 24 de ore din 24. În plus, Google spune că este dedicată atingerii unui nivel de emisii nete zero în toate fațetele operațiunilor sale și în lanțul valoric până în 2030. În timp ce contribuie în mod activ la avansarea unui viitor mai durabil, compania își canalizează, de asemenea, eforturile către două oportunități emergente: valorificarea potențialului inteligenței artificiale (AI) și echiparea altora cu informații acționabile pentru a reduce emisiile. Prin democratizarea accesului la informații și impulsionarea inovației prin intermediul unor produse și platforme utilizate la scară largă, Google încearcă să încurajeze eforturile constructive care aduc beneficii atât indivizilor, cât și mediului.

Iată o trecere în revistă a principalelor progrese înregistrate în 2022:

Inteligența artificială pentru durabilitate: au aplicat inteligența artificială la probleme care pot ajuta oamenii să trăiască mai durabil și să se adapteze la schimbările climatice. De exemplu, în 2022, au lansat Flood Hub, care permite guvernelor locale și organizațiilor de ajutorare să identifice când va avea loc o inundație fluvială cu până la șapte zile în avans. Inteligența artificială este un instrument puternic de optimizare, iar ei îl folosesc pentru a-și optimiza propriile operațiuni și lucrează pentru a reduce consumul de energie și emisiile generate de calculul AI în centrele lor de date.
Informații utile: Anul trecut, produsele de bază ale Google au ajutat peste 1 miliard de utilizatori să facă alegeri mai durabile. De exemplu, până la sfârșitul anului 2022, rutele ecologice din Maps au oferit utilizatorilor informații care se estimează că au ajutat la prevenirea a peste 1,2 milioane de tone de emisii de carbon de la lansare – echivalentul scoaterii din circulație a aproximativ 250.000 de mașini pe bază de combustibil timp de un an.
Energie curată: Pentru a contribui la realizarea de progrese în vederea atingerii obiectivului lor de a obține emisii nete zero, au realizat aproximativ 64% CFE non-stop în toate centrele de date și birourile lor. Anul trecut, și-au extins raportarea CFE pentru a include birourile și centrele de date ale terților, pe lângă centrele de date deținute și operate de Google. În acest an, au semnat mai multe contracte de energie curată decât oricând, cu 20 de acorduri de energie regenerabilă în 2022 și o estimare a cheltuielilor viitoare de peste 4 miliarde de dolari.
Campusuri sustenabile: Au inaugurat noul lor campus Bay View, care este complet electric și are un consum net de apă pozitiv. De asemenea, campusul restaurează peste 17 acri de natură de mare valoare și încorporează principiile de bază ale designului circular.
Reaprovizionarea cu apă: La sfârșitul anului 2022, proiectele lor contractate privind bazinele hidrografice au refăcut 271 de milioane de galoane de apă – echivalentul a mai mult de 400 de piscine olimpice – pentru a susține obiectivul lor de a reface 120% din apa dulce pe care o foloseau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *