Sursa foto: Verdino

Compania Verdino investește 4 milioane de euro pentru dezvoltarea portofoliului de produse plant-based

Producătorul de alimente alternative Verdino Green Foods a anunțat investiții de 4 milioane de euro pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliu și pentru lansare unei noi game de produse pe bază de plante, potrivit unui comunicat de presă.

Mai concret, Verdino vrea să dezvolte în continuare brandul cu același nume, dar și brandurile Unfished, respectiv Green Course. Totodată, compania lansează o gamă de produse panetate și gustări gata de consum, despre care spune că au gust și consistență similare cu preparatele din pui.

„Odată cu preluarea brandurilor Unfished (conserve de ton vegetal, salate și paste tartinabile, alternative la ton și somon) și Green Course (mâncăruri vegetale Ready to Eat), ne-am concentrat anul acesta pe dezvoltarea accelerată a portofoliului, având ca obiectiv acoperirea unor segmente de piață în care vedem potențial extins pe termen lung, atât în România cât și la nivel internațional. Investițiile în inovație și in liniile de producție, ne-au permis să lansăm în această toamnă o gamă diversificată plant-based, panetate și fileuri ca de pui și de pește, fresh dar și congelate, și specialități -produse ce reprezintă o noutate absolută pentru piața din România (somonul vegetal afumat feliat, ton la borcan, ton și somon tip sashimi, toate plant-based)”, a declarat Raul Ciurtin, cofondatorul Verdino Green Foods.

Verdino Green Foods este o companie prin care Eberhart Răducanu și  antreprenorul Raul Ciurtin, omul din spatele Prefera Foods, își doresc să atace piața de alimente plant-based, lansând până acum burgeri, mici, „carne” tocată, felii vegetale, cârnăciori, crenvurști sau bacon. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *