Photo 158211985 © Wutthichai Luemuang | Dreamstime.com

Christoph Schweizer, CEO al Boston Consulting Group: Managementul costurilor, mediul și sustenabilitatea vor continua să fie critice pentru companii, în următorii ani

Managementul costurilor va continua să fie un element critic pentru companii în următorii câțiva ani, ca și abordarea unor teme precum mediul și sustenabilitatea, afirmă Christoph Schweizer, CEO-ul Boston Consulting Group (BCG).

BCG, una dintre cele mai mari companii de consultanță în management la nivel global, a anunțat venituri de 11,7 miliarde de dolari pentru anul 2022, în creștere cu 11%, reconfirmând traiectoria în continuă creștere a afacerilor BCG. În ultimul deceniu, compania a reușit să-și tripleze veniturile, în principal prin creștere organică. Numărul de angajați ai BCG a crescut la 30.000 în 2022, de la 25.000 în 2021.

„În ceea ce privește anul 2023, incertitudinea macroeconomică este principala îngrijorare menționată în discuțiile pe care le-am purtat cu directorii generali”, a declarat Christoph Schweizer, CEO-ul BCG din octombrie 2021. „Managementul costurilor va continua să fie critică în următorii câțiva ani. Dar la fel va și dezvoltarea capacităților, planificarea scenariilor, extinderea inteligenței digitale și artificiale și abordarea unor teme precum mediul și sustenabilitatea. Ajutăm companiile din întreaga lume să acționeze și să ia decizii în acest context dificil.”

Ambiția BCG este de a promova proiecte care au un impact pozitiv asupra societății și a planetei, împreună cu clienții și partenerii săi.

 „Doar în acest deceniu, BCG a investit peste 1 miliard de dolari în peste 1.500 de cazuri cu impact social”, a continuat Schweizer. „În 2022, acestea au inclus inițiative pentru a promova reforma educației în India, pentru a reduce riscul climatic în Nigeria, pentru a sprijini refugiații ucraineni care caută un loc de muncă și pentru a ajuta la reducerea decalajului de echitate în domeniul sănătății în Maroc.”

Diversitatea, Egalitate și Incluziunea în centrul agendei strategice a BCG

Astăzi, 46% din personalul BCG sunt femei. Comitetul Executiv al BCG este format din 33% femei și include membri din peste zece țări. Femeile conduc, de asemenea, BCG în trei dintre cele mai mari economii ale lumii (America de Nord, China și Regatul Unit).

De asemenea, 51% dintre noii angajați ai BCG în SUA provin dintre minorități etnice, iar BCG a lansat rețele de diversitate etnică în Europa, Australia și Africa. De asemenea, rețeaua Pride a BCG a crescut la peste 1.100 de membri în aproximativ 45 de țări până la sfârșitul anului 2022. În 2022, BCG a lansat comunitatea Global AccessAbility, în întâmpinarea nevoilor persoanelor cu dizabilități.

Clima și sustenabilitatea rămân în centrul identității BCG

BCG a fost partenerul de consultanță exclusiv al COP 27 din noiembrie anul trecut, la care se adaugă sprijinul continuu pentru colaborarea inter-industrială în domeniul schimbărilor climatice, în parteneriat cu First Movers Coalition, Breakthrough Energy, Forumul Economic Mondial, WBCSD și alții.

În 2022, BCG a lansat noi Centre pentru Climă și Sustenabilitate în India, Asia de Sud-Est și Sydney pentru a accelera inovația, impactul și leadership-ul în toate sectoarele.

 În septembrie 2022, BCG a achiziționat Quantis, o consultanță de pionierat în domeniul durabilității mediului, care ghidează multe dintre cele mai mari organizații din lume în procesul de transformare spre sustenabilitate.

În decembrie 2022, BCG a fost recunoscut pentru al doilea an consecutiv de prestigioasa CDP Climate A List, care recunoaște companiile fruntașe în domenii precum reducerea emisiilor, atenuarea riscurilor climatice și promovarea economiei cu emisii scăzute de carbon.

BCG este lider în utilizarea responsabilă a Inteligenței Artificiale (IA), prin intermediul BCG X

La sfârșitul anului 2022, BCG a lansat BCG X, o unitate de dezvoltare și proiectare tehnologică care reunește aproape 3.000 de tehnicieni, oameni de știință, programatori, ingineri și designeri, cu scopul de a aborda cele mai mari provocări și oportunități ale lumii. BCG a fost prima companie din industria sa care a lansat un Cod de Conduită pentru inteligența artificială.

Luna trecută, BCG a înființat un nou Centru pentru IA generativă responsabilă, pentru a sprijini clienții în realizarea potențialului IA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *