Photo 140104507 / Company © Emilio100 | Dreamstime.com

CEO Penny: Dotarea magazinelor pentru SGR a costat peste 21 milioane de euro

Retailerul german Penny, parte a grupului REWE, anunță că a investit 21,2 milioane de euro în dotarea celor 360 de magazine din rețea cu echipamente pentru reciclarea peturilor, sticlelor și dozelor de aluminiu înscrise în sistemul SGR și în infrastructura necesară amplasării acestor echipamente.

„ Am investit 21,2 milioane de euro în echipamentele RVM – Reverse Vending Machine, precum și în infrastructura necesară amplasării echipamentelor pentru operare (containere, cablări, conexiuni, supraveghere etc.). De asemenea, ne-am instruit colegii pentru a putea oferi sprijinul necesar clienților care utilizează echipamentele pentru prima dată. Ne încurajăm și pe această cale clienții să aducă ambalajele din plastic, sticlă sau metal în magazinele PENNY pentru reciclare. Lansarea Sistemului Garanție-Returnare este un pas necesar pentru educația națională privind sustenabilitatea și responsabilitatea față de mediu”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.

În același timp, toate deschiderile noi de magazine includ din acest an echipamentele necesare colectării ambalajelor din plastic, sticlă sau metal, necesare funcționării Sistemului Garanție-Returnare.

Penny este un concept al grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *