O coaliție de mari companii americane au lansat o academie de achiziții de energie curată, o nouă inițiativă menită să abordeze problema emisiilor din lanțul de aprovizionare prin echiparea angajaților companiilor cu competențele și cunoștințele necesare pentru a explora și adopta energia curată, scrie ESG Today.
Proiectul a fost inițiat de Apple și Nike prin intermediul organizației non-profit Clean Energy Buyers Institute (CEBI), căreia i s-au alăturat companii precum Amazon, Meta, PepsiCo și REI Co-op în calitate de organizații fondatoare.
Academia oferă o combinație de cursuri de formare în persoană și online, împreună cu alte resurse, cu scopul de a stimula capacitatea companiilor din lanțul de aprovizionare de a investi în energie regenerabilă, de a crea sinergii între industriile care abordează provocările legate de acțiunile climatice din lanțul de aprovizionare, de a încuraja companiile să își intensifice obiectivele și angajamentele în materie de energie regenerabilă și de a stabili comunități de cumpărare de energie regenerabilă în regiunile de producție esențiale.