ID 107763413 | Lidl © Michael Harper | Dreamstime.com

Lidl spune și-a redus cu 52% emisiile la nivelul tuturor țărilor în care operează, comparativ cu 2019

Retailerul Lidl și-a asumat noi obiective privind protejarea mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră de pe lanțul de aprovizionare, ca parte a strategiei sale internaționale de sustenabilitate.

Până la acest moment, compania afirmă că și-a redus deja cu 52% emisiile de gaze cu efect de seră la nivelul tuturor țărilor în care este prezentă, comparativ cu 2019.

Lidl s-a angajat să atingă obiectivul Net-Zero, până în 2050, în toate domeniile sale de activitate și pe întreg lanțul de aprovizionare. „Acest lucru înseamnă că Lidl își va reduce emisiile de gaze cu efect de seră cât mai aproape de zero posibil. Obiectivul de Net-Zero include și emisiile încadrate în Categoria 3, de pe tot lanțul de aprovizionare Lidl, în aval și în amonte, unde sunt generate mai mult de 90% din emisiile totale ale companiei”, transmite vineri compania, printr-un comunicat de presă.

Pentru a atinge obiectivul de Net-Zero, Lidl își extinde strategia în ceea ce privește protejarea mediului și include noi obiective concrete, aplicabile Categoriei 3 de emisii. Astfel:

  • până în 2034, compania își propune să reducă cu până la 42,4% emisiile de gaze cu efect de seră provenite din agricultură, silvicultură și din folosirea altor tipuri de terenuri.
  • Lidl s-a angajat să reducă cu 35% emisiile sale din sectorul energetic și industrial în aceeași perioadă.

„În acest scop, Lidl va colabora și mai îndeaproape cu partenerii și furnizorii săi. Compania și-a mobilizat cei mai mari furnizori, care sunt responsabili pentru 75% din emisiile legate de produse din Categoria 3 de emisii, să își seteze obiective de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră până în 2026, în conformitate cu inițiativa SBTi (Science Based Targets Initiative). SBTi este o inițiativă globală care sprijină companiile în stabilirea de obiective bazate pe știință pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în conformitate cu cele mai recente date științifice privind clima”, mai transmite retailerul.

Până în prezent, grupul Lidl a redus deja cu 52% emisiile sale operaționale de GES (Categoria 1 și Categoria 2) comparativ cu 2019. La acest lucru au contribuit măsuri globale precum:

  • Fructele și legumele nu mai sunt transportate pe cale aeriană;
  • Creșterea numărului de magazine și depozite pe care sunt montate panouri fotovoltaice

ID 107763413 | Lidl © Michael Harper | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *