Photo 123729284 © Deanpictures | Dreamstime.com

Kraft Heinz își anunță obiectivul de a reduce utilizarea plasticului virgin la nivel mondial cu 20% până în 2030

Compania Kraft Heinz anunță că și-a propus să scădă utilizarea plasticului virgin în portofoliul său global de ambalaje cu 20% până în 2030 – un pas esențial în diminuarea utilizării combustibililor fosili și în găsirea unor opțiuni mai durabile de ambalare a produselor, potrivit ESG News.

Se estimează că această schimbare va reduce utilizarea a aproximativ 100 de milioane de kilograme de plastic virgin, echivalentul a aproape cinci Turnuri Eiffel în greutate.

Acest obiectiv se bazează pe investițiile existente pe care compania le-a făcut în întregul său portofoliu pentru a reduce utilizarea plasticului și pentru a-și atinge obiectivele mai largi în materie de ambalaje, inclusiv obiectivul de a realiza ambalaje 100% reciclabile, reutilizabile sau compostabile până în 2025 și de a ajunge la emisii nete de gaze cu efect de seră zero până în 2050, reducând în același timp la jumătate emisiile până în 2030.

„Pentru a ne atinge obiectivele ESG, inclusiv pentru a ajunge la emisii de gaze cu efect de seră nete zero, nu putem continua să facem lucrurile așa cum am făcut-o în trecut”, a declarat Rashida La Lande, vicepreședinte executiv, consilier general global și director pentru sustenabilitate și afaceri corporative la Kraft Heinz. „Investim în tehnologii și parteneriate inovatoare care sunt esențiale pentru a ne ajuta să reproiectăm ambalajele, să eliminăm plasticul inutil, să creștem utilizarea conținutului reciclat și să influențăm adoptarea modelelor de reutilizare. Acesta este încă un mod prin care ne renovăm portofoliul de produse nu numai pentru a oferi opțiuni mai durabile, ci și pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor noștri.”

Înlocuirea plasticului virgin cu conținut reciclat

Kraft Heinz se bazează pe activitatea existentă în cadrul Pactelor privind materialele plastice din SUA, Canada și Marea Britanie pentru a crește utilizarea conținutului reciclat în ambalajele sale. Compania își propune să înlocuiască 15% din portofoliul său de ambalaje din plastic rigid PET din SUA cu conținut reciclat post-consumator până în 2025.

KRAFT Real Mayo și MIRACLE WHIP plănuiesc să treacă la ambalaje cu conținut 100% reciclat în Statele Unite începând cu 2024, într-un efort de a elimina aproximativ 14 milioane de kilograme de plastic virgin.

Kraft Heinz identifică soluții de ambalare care utilizează mai puțin plastic, cum ar fi eliminarea componentelor de plastic inutile.

Explorarea alternativelor de materiale

Kraft Heinz explorează, de asemenea, utilizarea de materiale alternative, cum ar fi ambalajele pe bază de fibre, în speranța că aceste inovații de ultimă oră ar putea fi folosite pentru alte formate de ambalaj în anii următori.

HEINZ a anunțat un proiect pilot cu Pulpex în 2022 pentru a dezvolta o sticlă pe bază de hârtie, regenerabilă și reciclabilă, fabricată din celuloză de lemn provenită în proporție de 100% din surse sustenabile, pentru HEINZ Tomato Ketchup – o premieră în categoria sosurilor. Compania testează în prezent prototipul pentru a evalua performanța înainte de a aduce sticla pe piață.

Totodată, Cafeaua NABOB din Canada și-a înlocuit în acest an pungile de cafea din plastic flexibil nereciclabil cu cutii reciclabile fabricate din 80 la sută fibre de hârtie provenite din resurse regenerabile. Se estimează că această schimbare va elimina aproximativ 2,5 milioane de pungi de plastic anual.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Captcha *