Investițiile retailerului Kaufland în proiecte de CSR au crescut de la 6,6 milioane euro în 2018, la peste 9 milioane euro în 2022, arată compania într-un comunicat de presă.
”Investițiile în comunitate și mediu au evoluat mai rapid decât creșterea profitabilității business-ului, demonstrând importanța sporită pe care Kaufland o acordă colaborării cu ONG-urile, susținerii inițiativelor de mediu și grupurilor vulnerabile”, arată compania într-un comunicat.
Kaufland are în plan să deschidă cel puțin 10 magazine deschise anual. Până în 2025, obiectivul este să atingă pragul de 200 de magazine în România și Republica Moldova.
Analiza perioadei cuprinse între 2018 și 2022 a fost realizată de compania de audit și consultanță KPMG și evidențiază impactul semnificativ al Kaufland România asupra economiei locale, în mod direct, indirect și indus. Astfel, rezultatele studiului de impact socio-economic „Cu România pentru România” a relevat faptul că în ultimii cinci ani, Kaufland a înregistrat o creștere economică continuă, de 10,7%, în termeni de CAGR. Contribuția Kaufland la economia națională s-a menținut constantă, reprezentând anual aproape 1% din PIB-ul României, iar valoarea adăugată brută totală (VAB) directă a fost de aproximativ 2,5 miliarde euro.